Liikuntalääketieteen erikoislääkäri

Lapin Liikuntaklinikalla kaikenikäiset ja kaikenkuntoiset liikkujat pääsevät liikuntalääketieteen erikoislääkärin vastaanotolle ripeästi ilman lähetettä.

Liikuntalääketieteen erikoislääkäri Rovaniemellä

Liikunta- ja urheilulääketieteen asiantuntijana toimii liikuntalääketieteen erikoislääkäri, joka hallitsee yleislääketieteen ohella liikunnan ja urheilun erityispiirteet niin terveydessä kuin sairaudessa. Liikuntalääketiede ehkäisee, hoitaa sekä kuntouttaa sairauksia ja vammoja yksilöllistä omatoimista fyysistä aktiivisuutta hyödyntäen. Tutkimus- ja hoitomalleissa hyödynnetään uusinta tutkimustietoa.

Ei vain ammattiurheilijoille

Huippu-urheilun lääketiede on yksi osa liikuntalääketiedettä, mutta liikuntalääketiede ei ole vain ammattiurheilijoiden terveydenhoitoa ja suorituskyvyn optimointia. Tavallisen kuntoilijan tai liikunnan aloittelijan kannattaakin hyödyntää liikuntalääketieteen erikoislääkärin osaamista terveytensä edistämiseksi.

Liikunnan harrastuksen kasvu on lisännyt alan erityisosaamisen tarvetta. Toisaalta liikunnan puutteen arvioidaan vaikuttavan lisäksi suureen osaan yleisimmistä sairauksista.

Varaa aika

Varaa aika verkossa

soita 040 124 4770

Toimipisteemme

Meidät löytää Ounasvaaralta ja Saarenkylästä
Katso sijaintimme

Milloin liikuntalääkärille?

Urheiluun liittyvissä hengitys- ja sydänongelmissa

Ylikunto, urheilu- ja rasitusvammat

Liikuntaharrastuksen turvallinen aloittaminen

Selkoa rytmihäiriötuntemuksiin

Heräsikö kysyttävää?

Jos haluat palvelusta lisätietoa, et löytänyt etsimääsi tai tahdot esimerkiksi apua ajanvarauksessa, ota meihin rohkeasti yhteyttä.
Joni Keisala
Liikuntalääketieteen erikoislääkäri, LL2009

Jätä viesti lomakkeella, niin olemme sinuun yhteydessä.

Olisiko näistä hoidoista apua vaivaasi?