Fysioterapian ja liikuntalääketieteen ammattilaiset

Lapin Liikuntaklinikalta löydät liikuntalääketieteen ja fysiatrian erikoislääkäreiden lisäksi fysioterapian ammattilaiset ja terveyden moniosaajat. Palvelemme Rovaniemellä kahdessa toimipisteessä.

Monipuolisesti kouluttautunut ja kokenut tiimi

Lapin Liikuntaklinikan henkilöstön monipuolinen koulutustausta ja vankka kokemus takaavat kokonaisvaltaisen lähestymistavan terveyteen ja kuntoutukseen. Lääketieteen, fysioterapian ja valmentautumisen ammattilaiset tarjoavat sinulle yksilöllistä hoitoa, olipa tarpeesi sitten vammojen ennaltaehkäisy tai hoito. Monet asiantuntijoistamme ovat toimineet urheilumaailman huipulla eri lajien maajoukkueiden taustatiimeissä, vastaten muun muassa urheilijoiden fysioterapiasta ja hieronnasta. Nyt tämä tieto ja osaaminen on tuotu kaikkien saataville liikuntataustasta tai aktiivisuudesta riippumatta.

Ounasvaaran toimipiste

Pasi Lambacka
OMT-fysioterapeutti (YAMK)

Pasi Lambackan erikoisalaa ovat tuki- ja liikuntaelinsairauksien hoito OMT-fysioterapian keinoin sekä urheilufysioterapia.

Joni Keisala
Liikuntalääketieteen erikoislääkäri, LL2009

Joni Keisala hoitaa monipuolisesti erilaisia liikuntasairauksia, rasitus- ja liikununtavammoja sekä ylikuormitustiloja.

Johanna Davidila
Fysioterapeutti (AMK)

Tuki- ja liikuntaelinten ongelmien kuntoutukseen perehtynyt Johanna Davidila on lähes kahdenkymmenen vuoden kokemus alalta.

Johanna Johansson
Fysioterapeutti AMK

Johanna Johansson on kouluttautunut monipuolisesti muun muassa tuki- ja liikuntaelimistön ongelmiin sekä urheilufysioterapiaan.

Petri Kilpamäki
Fysioterapeutti (YAMK)

Tuki- ja liikuntaelimistön sekä neurologisten sairauksien kuntoutuksen parissa Petri Kilpamäki on toiminut jo vuodesta 2002.

Marja Vartiainen
Fysioterapeutti

Marja Vartiaisen erikoisosaamisalue on lantionpohjan fysioterapia, josta on hyötyä erityisesti hyppyjä sisältävien lajien harrastajille.

Jari Räisänen
Urheiluhieroja

Urheiluhierontaan erikoistunut Jari Räisänen toimii Lapin Liikuntaklinikan lisäksi maastohiihdon A-maajoukkueen hierojana.

Laura Tuomi
Fysioterapeutti, lymfaterapeutti (LYKO)

Urheilufysioterapian ja lymfaterapian asiantuntija Laura Tuomi on on erikoistunut tuki- ja liikuntaelinvammoihin.

Jukka Salo
Fysioterapeutti

Suomen hiihtomaajoukkueen fysioterapeuttina vuodesta 2008 lähtien toiminut Jukka Salo on tuki- ja liikuntaelinvaivojen spesialisti.

Markus Mäkiniemi
Fysioterapeutti

Markus Mäkiniemellä on vuosikymmenen kokemus neurologisesta sekä tuki- ja liikuntaelimistön vaivojen fysioterapiasta.

Hanna Tarsa-Keisala
Asiakaspalvelusihteeri

Hanna Tarsa-Keisala pitää muun muassa huolen, että Lapin Liikuntaklinikan asiakkaat löytävät etsimänsä palvelut.

Markus Kuha

Tuki- ja liikuntaelimistön kipujen hoito ja liikeharjoitteiden ohjaus

Fasciakäsittelyt

Sakari Maikku
Fysioterapeutti OMT

Sakari Maikku on OMT-fysioterapian ammattilainen, joka hoitaa niin akuutit kuin kroonisetkin kiputilat koko kehon alueella.

Saarenkylän toimipiste

Joni Keisala
Liikuntalääketieteen erikoislääkäri, LL2009

Sakari Maikku
Fysioterapeutti OMT

Kari Vinkki
Fysioterapeutti OMT, Sert. urheilufysioterapeutti

Monipuolisesti urheilufysioterapiaan kouluttautunut Kari Vinkki on perehtynyt laaja-alaisesti ihmisen liikkeeseen ja liikkumiseen.

Johanna Johansson
Fysioterapeutti AMK

Markus Mäkiniemi

Laura Tuomi
Fysioterapeutti, lymfaterapeutti (LYKO)

Jukka Salo

Marja Vartiainen

Päivi Inkilä
Puheterapeutti

Hyvä vuorovaikutussuhde on Päivi Inkilälle tärkeää asiakkaan toiminta- ja kommunikaatiokyvyn parantamisessa.

Anne Sirviö

Tuki- ja liikuntaelimistön kipujen hoito ja liikeharjoitteiden ohjaus

Fasciakäsittelyt

Akupunktio

Lantionpohjan fysioterapia

Neurologinen fysioterapia

Jani Takatalo
Fysiatri

Fysiatrian erikoislääkäri

Fysiatrian erikoislääkäri tutkii ja hoitaa kattavasti kaikenlaisia tuki- ja liikuntaelinvaivoja, kuten rangan, nivelten ja lihasten vaivoja. Fysiatrin tavoitteena on helpottaa vaivoista aiheutuvia oireita, kuten kipuja, sekä parantaa liikuntakykyä ja päivittäisessä elämässä pärjäämistä.